Kilometry nieczynnych szlaków kolejowych mogą szybko i tanio zostać zamienione na wspaniałe drogi rowerowe. A to wszystko za niewielkie pieniądze i bez uszkadzania torów!
Najważniejsze zalety drogi rowerowej w torowisku z zastosowaniem Pianobetonu:
- Szybkość realizacji – 1 km drogi dziennie!
- Łatwość zabudowy – Pianobeton podawany jest wężami na odległość nawet 300 m, bez konieczności jeżdżenia ciężkim sprzętem po terenie budowy.
- Ochrona trakcji kolejowej – Pianobeton zabezpieczy torowisko przed czynnikami atmosferycznymi, a w razie konieczności, pozwoli na ponowne jego użycie.
- Jednolita konstrukcja – Pianobeton tworzy sztywny monolit i nie wymaga dylatacji.
- Ograniczenie zużycia zasobów naturalnych – podłoże nie wymaga kruszywa i jego zagęszczania, zaś aż 70% składu Pianobetonu to powietrze.
Struktura drogi rowerowej na Pianobetonie:
- warstwa impregnująca
- warstwa nośna Pianobeton PB600 – około 15 cm
- szczelne wypełnienie wszystkich przestrzeni
- wypełnienie do szczytu główki szyn
Cena: już od 149 zł netto za m2